Nacionālās kultūras mantojuma pārvaldes darbs ārkārtas situācijā

Nacionālās kultūras mantojuma pārvaldes darbs ārkārtas situācijā

Ārkārtējās situācijas laikā Nacionālā kultūras mantojuma pārvalde l savas funkcijas un pienākumus pilda, veicinot sociālo un fizisko distancēšanos.

Pārvaldes pakalpojumus aicinām saņemt, dokumentāciju iesniedzot elektroniski (Latvija.lv, BIS, e-adrese, parakstītus ar drošu elektronisko parakstu uz pasts@mantojums.lv) vai pa pastu (Mazā Pils iela 19, Rīga, LV-1050), savukārt konsultācijas un informāciju par dokumentu iesniegšanu un saņemšanu sniegsim pa telefonu (28908600, 66164782).

Pārvaldes Klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Pils ielā 20 un reģionālās nodaļas klātienes apmeklējums iespējams tikai iepriekš vienojoties par apmeklējuma mērķi un laiku.

Iestādes darba laiks darba dienās nemainīgs:
Pirmdien 8:30 -18:00 
Otrdien, trešdien, ceturtdien 8:30 -17:00
Piektdien  8:30 -16:00

Izņēmuma gadījumos iespējams vienoties ar pārvaldes darbiniekiem par klātienes tikšanos, tomēr aicinām rūpīgi izvērtēt jebkādu klātienes konsultāciju nepieciešamību un sazināties galvenokārt telefoniski vai elektroniski. Vienošanos par klātienes apkalpošanu un konsultāciju pārvaldes darbinieks un klienta pārstāvis var pieņemt tikai tad, ja uz personām neattiecas lēmumā par ārkārtējo situāciju noteiktie ierobežojumi.

Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un noteiktajiem piesardzības pasākumiem!

Pārvaldes struktūrvienību kontaktinformācija

 

Foto: R. Mūrnieks